Публікація:
Використання ігрових технологій у фаховій підготовці студентів спеціальності “Дошкільна освіта”

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Волощенко, Наталія Олександрівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Отже, ігрові технології засновані на колективному розв’язанні системи навчальних проблем. Їх використання у фаховій підготовці студентів спеціальності “Дошкільна освіта” сприяє активному включенню студента у навчальний процес разом з викладачем, а також сприяє організації особистісно- орієнтованого розвивального навчання. Ігрові технології сприяють глибшому засвоєнню професійних знань, умінь та навичок, активізації розумових дій, розвитку творчості, посиленню емоційності студентів, а також допомагають набути професійних умінь за достатньо короткий термін. Гра допомагає моделювати ситуації навчально-виховного процесу в ЗДО, шукати шляхи їх розв’язання, тим самим підвищуючи інтерес студентів до фахових дисциплін.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Волощенко Н. О. Використання ігрових технологій у фаховій підготовці студентів спеціальності “Дошкільна освіта” / Н. О. Волощенко // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 38-41.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By