Публікація: Використання ігрових технологій у фаховій підготовці студентів спеціальності “Дошкільна освіта”
Вантажиться...
Дата
Автори
Волощенко, Наталія Олександрівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Отже, ігрові технології засновані на колективному розв’язанні
системи навчальних проблем. Їх використання у фаховій підготовці студентів
спеціальності “Дошкільна освіта” сприяє активному включенню студента у
навчальний процес разом з викладачем, а також сприяє організації особистісно-
орієнтованого розвивального навчання. Ігрові технології сприяють глибшому
засвоєнню професійних знань, умінь та навичок, активізації розумових дій,
розвитку творчості, посиленню емоційності студентів, а також допомагають набути
професійних умінь за достатньо короткий термін. Гра допомагає моделювати
ситуації навчально-виховного процесу в ЗДО, шукати шляхи їх розв’язання, тим
самим підвищуючи інтерес студентів до фахових дисциплін.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Волощенко Н. О. Використання ігрових технологій у фаховій підготовці студентів спеціальності “Дошкільна освіта” / Н. О. Волощенко // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 38-41.
