Публікація: Формування культури педагогічного спілкування майбутніх викладачів вищого навчального закладу
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Павлюк, Л. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Педагогічне спілкування є інтегральною, багатоаспектною характеристикою особистості викладача. Культура педагогічного спілкування є науковою проблемою, що одночасно перебуває в площині дослідження одночасно двох галузей знань – психології та педагогіки, являючись,
таким чином міждисциплінарною науковою проблемою. Викладачі вищої школи належать до основних
соціально-професійних груп, на які суспільство поклало надзвичайно важливі завдання: збереження і примноження культурних надбань суспільства й цивілізації в цілому; соціалізацію особистості на важливому етапі її формування, пов'язаному з професійною підготовкою.
Педагогическое общение является интегральной, многоаспектной характеристикой личности преподавателя. Культура педагогического общения является научной проблемой, одновременно находится в плоскости исследования одновременно двух областей знаний - психологии и педагогики, являясь, таким образом междисциплинарной научной проблемой. Преподаватели высшей школы относятся к основным социально-профессиональных групп, на которые общество положило чрезвычайно важные задачи: сохранение и приумножение культурного достояния общества и цивилизации в целом; социализацию личности на важном этапе ее формирования, связанном с профессиональной подготовкой.
Teacher communication is an integral, multi-faceted personality characteristic of the teacher. Culture of pedagogical communication is a scientific problem that is simultaneously in the plane of study simultaneously the two disciplines - psychology and pedagogy, being thus an interdisciplinary scientific problem. Teachers of high school are among the main social and professional groups to which society has put a very important task: the preservation and enhancement of cultural heritage of society and civilization in general; socialization at an important stage of its formation are associated with training.
Педагогическое общение является интегральной, многоаспектной характеристикой личности преподавателя. Культура педагогического общения является научной проблемой, одновременно находится в плоскости исследования одновременно двух областей знаний - психологии и педагогики, являясь, таким образом междисциплинарной научной проблемой. Преподаватели высшей школы относятся к основным социально-профессиональных групп, на которые общество положило чрезвычайно важные задачи: сохранение и приумножение культурного достояния общества и цивилизации в целом; социализацию личности на важном этапе ее формирования, связанном с профессиональной подготовкой.
Teacher communication is an integral, multi-faceted personality characteristic of the teacher. Culture of pedagogical communication is a scientific problem that is simultaneously in the plane of study simultaneously the two disciplines - psychology and pedagogy, being thus an interdisciplinary scientific problem. Teachers of high school are among the main social and professional groups to which society has put a very important task: the preservation and enhancement of cultural heritage of society and civilization in general; socialization at an important stage of its formation are associated with training.
Опис
Ключові слова
культура педагогічного спілкування, комунікабельність, педагогічний такт, культура педагогического общения, коммуникабельность, педагогический такт, Culture of pedagogical communication, interpersonal skills, pedagogical tact
Бібліографічний опис
Павлюк, Л. В. Формування культури педагогічного спілкування майбутніх викладачів вищого навчального закладу / Л. В. Павлюк // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 218-220.
