Публікація: Диференціальна геометрія у формуванні професійних компетентностей майбутніх вчителів математики і фізики
Вантажиться...
Дата
Автори
Шаповалова, Н. В.
Панченко, Л. Л.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглянуті мета, зміст, основні завдання та форми організації навчання
диференціальної геометрії студентів педагогічних вищих навчальних закладів в умовах
особистісно орієнтованого навчання з урахуванням навчальних можливостей студентів.
Запропонована система навчання диференціальної геометрії з використанням модульної
технології та рейтингового оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу для формування
професійних компетентностей майбутніх вчителів математики і фізики.
В статье рассмотрены цель, содержание, основные задачи и формы организации обучения дифференциальной геометрии студентов педагогических высших учебных заведений в условиях личностно ориентированного обучения с учётом учебных возможностей студентов. Предложена система обучения дифференциальной геометрии с использованием модульной технологии и рейтингового оценивания качества усвоения учебного материала для формирования профессиональных компетентностей будущих учителей математики и физики.
The article examines the aim, substance, key tasks and ways of organization of studying differential geometry by students of pedagogical universities under conditions of individually oriented education with due account of students’ studying capacities. The authors propose a system of studying differential geometry with application of module-based technology and rating method of assessing the quality of knowledge mastering by students with a view to forge professional skills of future mathematics and physics teachers.
В статье рассмотрены цель, содержание, основные задачи и формы организации обучения дифференциальной геометрии студентов педагогических высших учебных заведений в условиях личностно ориентированного обучения с учётом учебных возможностей студентов. Предложена система обучения дифференциальной геометрии с использованием модульной технологии и рейтингового оценивания качества усвоения учебного материала для формирования профессиональных компетентностей будущих учителей математики и физики.
The article examines the aim, substance, key tasks and ways of organization of studying differential geometry by students of pedagogical universities under conditions of individually oriented education with due account of students’ studying capacities. The authors propose a system of studying differential geometry with application of module-based technology and rating method of assessing the quality of knowledge mastering by students with a view to forge professional skills of future mathematics and physics teachers.
Опис
Ключові слова
диференціальна геометрія, компетентність, міжпредметні зв’язки, навчання, навчальний процес, фізика, дифференциальная геометрия, компетентность, межпредметные связи, обучение, учебный процесс, физика, differential geometry, competence, interdisciplinary ties, teaching, studying process, physics
Бібліографічний опис
Шаповалова Н. В. Диференціальна геометрія у формуванні професійних компетентностей майбутніх вчителів математики і фізики / Н. В. Шаповалова, Л. Л. Панченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 300-309.
