Публікація: Проектно-впроваджувальна діяльність як оптимальна форма реалізації творчого потенціалу вчителя
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Колосова, Л. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Розглядається формування нової професійно-педагогічної культури педагогів, що ґрунтується
на проектно-впроваджувальній діяльності як оптимальній формі реалізації творчого потенціалу
вчителя в інноваційному просторі сучасної освіти.
New professional and educational culture of teachers is considered. It is based on the project introduction activities as the optimal form of implementation of teacher’s creative capabilities in the innovative space of modern education.
New professional and educational culture of teachers is considered. It is based on the project introduction activities as the optimal form of implementation of teacher’s creative capabilities in the innovative space of modern education.
Опис
Ключові слова
готовність до інновацій, саморегуляція, самоуправління, науково-методичний центр, професійно-педагогічна діяльність, проектно-впроваджувальна діяльність, preparedness to innovations, self-regulation, self-government, scientific-methodological center, professional and educational activities, project introduction activities
Бібліографічний опис
Колосова, Л. М. Проектно-впроваджувальна діяльність як оптимальна форма реалізації творчого потенціалу вчителя / Л. М. Колосова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 90-94.
