Публікація:
Проектно-впроваджувальна діяльність як оптимальна форма реалізації творчого потенціалу вчителя

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Колосова, Л. М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглядається формування нової професійно-педагогічної культури педагогів, що ґрунтується на проектно-впроваджувальній діяльності як оптимальній формі реалізації творчого потенціалу вчителя в інноваційному просторі сучасної освіти.
New professional and educational culture of teachers is considered. It is based on the project introduction activities as the optimal form of implementation of teacher’s creative capabilities in the innovative space of modern education.

Опис

Ключові слова

готовність до інновацій, саморегуляція, самоуправління, науково-методичний центр, професійно-педагогічна діяльність, проектно-впроваджувальна діяльність, preparedness to innovations, self-regulation, self-government, scientific-methodological center, professional and educational activities, project introduction activities

Бібліографічний опис

Колосова, Л. М. Проектно-впроваджувальна діяльність як оптимальна форма реалізації творчого потенціалу вчителя / Л. М. Колосова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 53. - С. 90-94.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By