Публікація:
Психолого-педагогічна характеристика учнів із початковим рівнем навчальних досягнень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Войтків, Г. В.
Баштовий, В. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянемо психолого-педагогічну характеристику учнів із початковим рівнем навчальних досягнень для можливості диференційованого підходу до вибору методів, форм та засобів призначених для підвищення результативності та ефективності навчально-пізнавальної діяльності з фізики.
В статье рассматривается психолого-педагогическая характеристика учеников с начальным уровнем учебных достижений для возможности дифференцированного подхода к выбору методов, форм и средств, предназначенных для повышения результативности и эффективности учебно-познавательной деятельности по физике.
In the article will consider рsychological and pedagogical description of students with the initial level of educational achievements for possibility of the differentiated going near the choice of methods, forms and facilities intended for the increase of effectiveness and efficiency of educational-cognitive activity from physics.

Опис

Ключові слова

психологічна характеристика учня, педагогічна характеристика учня, психологическая характеристика ученика, педагогическая характеристика ученика, psychological description of student, pedagogical description of student

Бібліографічний опис

Войтків Г. В. Психолого-педагогічна характеристика учнів із початковим рівнем навчальних досягнень / Г. В. Войтків, В. І. Баштовий // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 48. - C. 15-24.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced