Публікація: Стан готовності майбутніх учителів початкової школи до організації роботи групи продовженого дня
Вантажиться...
Дата
Автори
Коханко, Оксана Григорівна
Якуб, Вікторія
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Анотація
У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури та результатів експериментального дослідження охарактеризовано процес підготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації групи продовженого дня та розглянуто стан готовності студентів спеціальності «Початкова освіта» до даного виду діяльності.
After analysing the pedagogical literature and the results of the experiment, the preparation process of the primary teachers-to-be to the organisation of extended-day class and the readiness of students trained for the speciality “Primary Education” to the above-mentioned activity have been observed and examined.
В статье на основе анализа научно-педагогической литературы и результатов экспериментального исследования охарактеризован процесс подготовки будущего учителя начальной школы к организации группы продленного дня и рассмотрено состояние готовности студентов специальности «Начальное образование» к данному виду деятельности.
After analysing the pedagogical literature and the results of the experiment, the preparation process of the primary teachers-to-be to the organisation of extended-day class and the readiness of students trained for the speciality “Primary Education” to the above-mentioned activity have been observed and examined.
В статье на основе анализа научно-педагогической литературы и результатов экспериментального исследования охарактеризован процесс подготовки будущего учителя начальной школы к организации группы продленного дня и рассмотрено состояние готовности студентов специальности «Начальное образование» к данному виду деятельности.
Опис
Ключові слова
група продовженого дня, професійна готовність, готовність до організації групи продовженого дня, мотиваційна готовність, когнітивна готовність, діяльнісна готовність, критерії готовності, рівні готовності, extended-day class, professional readiness, readiness to the organisation of extended-day class, motivation readiness, cognitive readiness, operating readiness, criteria and levels of readiness, группа продленного дня, профессиональная готовность, готовность к организации группы продленного дня, мотивационная готовность, когнитивная готовность, деятельностная готовность, критерии и уровни готовности
Бібліографічний опис
Коханко, О. Г. Стан готовності майбутніх учителів початкової школи до організації роботи групи продовженого дня / О. Коханко, В. Якуб // Гірська школа Українських Карпат. - 2014. - № 11. - С. 87-90.
