Публікація:
Теоретико-методологічні засади навчання етнодизайну обдарованих студентів у вищих мистецьких навчальних закладах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Руденченко, А. А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті сформульовано лексичні значення понять з етнодизайну, сутність і функції дизайн-освіти. Актуалізовано зарубіжний досвід впровадження дизайну
В статье сформулированы лексические значения понятий по етндизайну, сущность и функции дизайн-образования. Актуализирован зарубежный опыт внедрения дизайна.
This article is based on the need to overcome the contradictions between theory and practice of design education. Project education is regarded as a synonym for design education. Formulated lexical value concepts on design, essence and functions of design education. Updated foreign experience in the implementation of the design. Allocated information theory as analogues of the methodological framework of the project.

Опис

Ключові слова

проектна освіта (дизайн-освіта), дизайн, етнодизайн, проектное образование (дизайн-образование), дизайн, этнодизайн, design education, design, ethnodesign

Бібліографічний опис

Руденченко А. А. Теоретико-методологічні засади навчання етнодизайну обдарованих студентів у вищих мистецьких навчальних закладах / А. А. Руденченко // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 112. - C. 152-158.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By