Публікація:
Психологічні передумови навчання біології англійською мовою

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Турчинова, Ганна Володимирівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються психологічні передумови навчання студентів біології англійською мовою. Приділяється увага мотиваційному та особистісному факторам, які впливають на ефективність навчання студентів.
В статье рассматриваются психологические предпосылки обучения студентов биологии на английском языке. Уделяется внимание мотивационному и личностному факторам, которые влияют на эффективность обучения студентов.
The article deals with the psychological background of teaching biology for students in English. It focuses on motivational and personal factors that influence the effectiveness of students’ learning.

Опис

Ключові слова

субординативний білінгвізм, особистісно-діяльнісний підхід, захисний бар’єр, тривожність, самооцінка, мотивація, субординативный билингвизм, личностно-деятельностный подход, защитный барьер, тревожность, самооценка, мотивация, subordinative bilingualism, student-activity approach, the protective barrier, anxiety, self-esteem, motivation

Бібліографічний опис

Турчинова, Г. В. Психологічні передумови навчання біології англійською мовою / Г. В. Турчинова // Наукові записки : [Збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія педагогічні та історичні науки. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 99. – С. 215-222.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By