Публікація: Психологічні передумови навчання біології англійською мовою
Вантажиться...
Дата
Автори
Турчинова, Ганна Володимирівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядаються психологічні передумови навчання студентів біології англійською мовою. Приділяється увага мотиваційному та особистісному факторам, які впливають на ефективність навчання студентів.
В статье рассматриваются психологические предпосылки обучения студентов биологии на английском языке. Уделяется внимание мотивационному и личностному факторам, которые влияют на эффективность обучения студентов.
The article deals with the psychological background of teaching biology for students in English. It focuses on motivational and personal factors that influence the effectiveness of students’ learning.
В статье рассматриваются психологические предпосылки обучения студентов биологии на английском языке. Уделяется внимание мотивационному и личностному факторам, которые влияют на эффективность обучения студентов.
The article deals with the psychological background of teaching biology for students in English. It focuses on motivational and personal factors that influence the effectiveness of students’ learning.
Опис
Ключові слова
субординативний білінгвізм, особистісно-діяльнісний підхід, захисний бар’єр, тривожність, самооцінка, мотивація, субординативный билингвизм, личностно-деятельностный подход, защитный барьер, тревожность, самооценка, мотивация, subordinative bilingualism, student-activity approach, the protective barrier, anxiety, self-esteem, motivation
Бібліографічний опис
Турчинова, Г. В. Психологічні передумови навчання біології англійською мовою / Г. В. Турчинова // Наукові записки : [Збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія педагогічні та історичні науки. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 99. – С. 215-222.
