Публікація:
Диференціація важковиховуваних підлітків як умова успішної психолого-педагогічної роботи з ними

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Вольнова, Леся Миколаївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті представлено психолого-педагогічну характеристику профілактично-корекційних груп важковиховуваних підлітків («вразливі», «конфліктні», «самовпевнені»); окреслено напрями і зміст роботи з кожною із груп.
В статье представлена психолого-педагогическая характеристика профилактически-корекционных групп трудновоспитуемых подростков («впечатлительные», «конфликтные», «самонадеянные»); обосновано направления и содержание работы с каждой из групп.
In the article psychological and pedagogical description of prophylactic groups of awkward teenagers («impressionable», «conflict», «presumptuous») is presented; directions and maintenance of work with each of groups are grounded.

Опис

Ключові слова

параметри важковиховуваності, важковиховувані підлітки, профілактично-корекційні групи, «вразливі», «конфліктні» та «самовпевнені» підлітки, parameters of disturbance in upbringing, an awkward teenager, prophylactic groups, «impressionable», «conflict» and «presumptuous» teenagers

Бібліографічний опис

Вольнова Л.М. Диференціація важковиховуваних підлітків як умова успішної психолого-педагогічної роботи з ними / Л.М. Вольнова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – 2012. – Випуск 15. – К. : НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 97-104.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By