Публікація: Методичні аспекти навчання хмарних технологій майбутніх інженерів-програмістів
Вантажиться...
Дата
Автори
Сєйтвелієва, С. Н.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Виконано огляд деяких особливостей підготовки інженерно-педагогічних кадрів у контексті використання в навчанні нових інформаційних технологій. Розглянуто методику навчання майбутніх інженерів-програмістів хмарних технологій.
Выполнен обзор некоторых особенностей подготовки инженерно-педагогических кадров в контексте использования в обучении новых информационных технологий. Представлена методика обучения будущих инженеров-программистов облачным технологиям.
A survey of some features of training of engineering and pedagogical staff in the context of use in the training of new information technologies. Presents a methodology training of future engineers-programmers cloud technologies.
Выполнен обзор некоторых особенностей подготовки инженерно-педагогических кадров в контексте использования в обучении новых информационных технологий. Представлена методика обучения будущих инженеров-программистов облачным технологиям.
A survey of some features of training of engineering and pedagogical staff in the context of use in the training of new information technologies. Presents a methodology training of future engineers-programmers cloud technologies.
Опис
Ключові слова
хмарні технології, методика навчання, інформаційні технології, інженер-програміст, ІТ-освіта, облачные технологии, методика обучения, информационные технологии, инженер-программист, ИТ-образование, cloud, teaching methodology, information technology, software engineer, IT education
Бібліографічний опис
Сєйтвелієва, С. Н. Методичні аспекти навчання хмарних технологій майбутніх інженерів-програмістів / С. Н. Сєйтвелієва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 18 (25). – С. 139-145.
