Публікація: Аналіз результатів експериментального дослідження формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва
Вантажиться...
Дата
Автори
Лю, Веньцзун
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті визначено і конкретизовано цілі вокально-хорової підготовки майбутнього
вчителя музичного мистецтва у вищих навчальних закладах, зокрема, такі: володіння фаховими
знаннями в галузі вокально-хорового мистецтва, знайомство з методами наукового пізнання,
формування системи методологічних знань в контексті майбутньої професії. Визначення
показників мотиваційно-ціннісного, когнітивного і творчо-діяльнісного компонентів
професійної підготовки, необхідних для успішної реалізації майбутніх вчителів у вокально-хоровій діяльності.
В статье определено и конкретизировано цели вокально-хоровой подготовки будущего учителя музыкального искусства в высших учебных заведениях, в частности, таких как: владение специальными знаниями в области вокально-хорового искусства, ознакомление с методами научного познания, формирование системы методологических знаний в контексте будущей профессии. Определение показателей мотивационно-ценностного, когнитивного и творчески-деятельного компонентов профессиональной подготовки, необходимых для успешной реализации будущих учителей в вокально-хоровой деятельности.
There are purposed the target of future music teacher vocal and choral training in article, such as: possession the special vocal and choral art knowledge, introduction to scientific knowledge methods, shaping the methodological knowledge in a context of future profession. Determination the indicators of motivational-value, cognitive and creative & active training components, such as required for successful future teachers implementation in vocal and choral activities.
В статье определено и конкретизировано цели вокально-хоровой подготовки будущего учителя музыкального искусства в высших учебных заведениях, в частности, таких как: владение специальными знаниями в области вокально-хорового искусства, ознакомление с методами научного познания, формирование системы методологических знаний в контексте будущей профессии. Определение показателей мотивационно-ценностного, когнитивного и творчески-деятельного компонентов профессиональной подготовки, необходимых для успешной реализации будущих учителей в вокально-хоровой деятельности.
There are purposed the target of future music teacher vocal and choral training in article, such as: possession the special vocal and choral art knowledge, introduction to scientific knowledge methods, shaping the methodological knowledge in a context of future profession. Determination the indicators of motivational-value, cognitive and creative & active training components, such as required for successful future teachers implementation in vocal and choral activities.
Опис
Ключові слова
модель, показники, компоненти, професійна підготовка, майбутні вчителі, модель, показатели, компоненты, профессиональная подготовка, будущие учителя, model, indexes, components, professional preparation, future teachers
Бібліографічний опис
Лю Веньцзун. Аналіз результатів експериментального дослідження формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Веньцзун Лю // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 101-108.
