Публікація:
Науково-теоретичне обґрунтування методики нейропсихологічної корекції порушень пізнавальної діяльності дошкільників з дитячим церебральним паралічем засобами монтессорі-терапії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Родненок, М. Є.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В даній статті розкрито базові теоретичні положення нейропсихології дитячого віку, загальної психології щодо закономірностей психічного розвитку дитини та Монтессорі - терапевтичної концепції, що є складовими методики нейропсихологічної корекції пізнавальної діяльності дошкільників з дитячим церебральним паралічем засобами Монтессорі-терапії. Автор статті обґрунтовує відповідність сучасної цілісної концепції нейропсихологічної корекції філософським, психологічним та педагогічним принципам методу наукової педагогіки Марії Монтессорі.
В данной статье раскрыты базовые теоретические положения нейропсихологии детского возраста, общей психологии о закономерностях психического развития ребенка и Монтессори - терапевтической концепции, которые являются составляющими методики нейропсихологической коррекции познавательной деятельности дошкольников с детским церебральным параличом средствами Монтессори-терапии. Автор статьи обосновывает соответствие современной целостной концепции нейропсихологической коррекции философским, психологическим и педагогическим принципам метода научной педагогики Марии Монтессори.
In this article the basic theoretical principles of neuropsychology of childhood, general psychology regarding patterns of mental development of children and Montessori - therapeutic concepts that are integral techniques neuropsychological correction learning of preschool children with cerebral palsy using Montessori therapy. The author proves involvement modern concept of neuropsychological correction to the philosophical, psychological and pedagogical principles of scientific pedagogy methods of Maria Montessori.

Опис

Ключові слова

Монтессорі-терапія, вищі психічні функції, міжпівкульні взаємодії, Монтессори-терапия, высшие психические функции, межполушарные взаимодействия, Montessori therapy, higher mental functions, interhemispheric interaction

Бібліографічний опис

Родненок М. Є. Науково-теоретичне обґрунтування методики нейропсихологічної корекції порушень пізнавальної діяльності дошкільників з дитячим церебральним паралічем засобами монтессорі-терапії / М. Є. Родненок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 193-203.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By