Публікація:
До проблеми формування професійної мобільності майбутніх вчителів мистецьких дисциплін

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Герасимова, Ірина Генадіївна
Лученко, Олена Володимирівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

УДУ імені Михайла Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття присвячена проблемі професійної підготовки майбутніх педагогів, а саме вчителів музики, хореографії, образотворчого мистецтва. Розглянуто умови, в яких відбувається життєдіяльність сучасної людини. На загально-цивілізаційному рівні – це глобалізація та інформатизація, а на регіональному - перехід до економічного розвитку, зміна вимог роботодавців до працівників, наслідки пандемії Covid-19. Акцентовано увагу на ситуації, що виникла в суспільстві завдяки військовій агресії РФ. З’ясовано, що запорукою успішності сучасного фахівця в таких умовах стає прояв у професійній діяльності мобільності, яка стосується і професійної діяльності педагогів, вчителів мистецьких дисциплін. Показано, що їхня професійна діяльність вже за своєю суттю є досить своєрідною. Відтак формування професійної мобільності педагогів такого профілю зумовлює необхідність врахування поліфункціональності, множинності професійних ролей з опорою на творчий потенціал мистецтва, його вплив на особистість. Зроблено висновок щодо необхідності розроблення теоретичного, методичного та практичного забезпечення формування професійної мобільності вчителів мистецьких дисциплін.
The article is devoted to the problem of professional training of future teachers of music, choreography, fine arts. The conditions under which the life of a modern person is carried out are considered. At the general civilizational level, this is globalization and informatization. At the regional level – the transition to market conditions for the development of the economy, changes in requirements for employees, the consequences of the Covid-19 pandemic. Attention is focused on the situation that arose in connection with the military aggression of the Russian Federation. It was found that ensuring the success of a modern specialist in these conditions becomes possible due to the manifestation of mobility in professional activities. This fully applies to teachers of music, choreography and fine arts. The originality of their professional activity is shown. It substantiates the need to take into account, when forming professional mobility, its multifunctionality, the multiplicity of professional roles of teachers based on the creative potential of art. It is concluded that it is necessary to develop theoretical, methodological and practical support for the formation of professional mobility of teachers of this profile.

Опис

Ключові слова

професійна підготовка, вчителі мистецьких дисциплін, мобільність, професійна мобільність, професійна мобільність вчителя, professional training, art teachers, mobility, professional mobility, teacher’s professional mobility

Бібліографічний опис

Герасимова, І. Г. До проблеми формування професійної мобільності майбутніх вчителів мистецьких дисциплін / І. Г. Герасимова, О. В. Лученко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 57-62.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By