Publication: Імідж-маркетинг як механізм державного управління процесами формування політичної духовності
Loading...
Files
Date
Authors
Кіслов, Д. В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Abstract
У статті розглядаються принципи та методи формування іміджу країни у
просторах політичних і соціокультурних комунікацій.
В статье рассматриваются принципы и методы формирования имиджа страны в пространствах политических и социокультурных коммуникаций.
In the article discusses the principles and methods of forming the country's image in the space of cultural communications international community.
В статье рассматриваются принципы и методы формирования имиджа страны в пространствах политических и социокультурных коммуникаций.
In the article discusses the principles and methods of forming the country's image in the space of cultural communications international community.
Description
Keywords
держава, духовність, духовні комунікації, государство, духовность имидж, информация, state, image, information
Citation
Кіслов Д. В. Імідж-маркетинг як механізм державного управління процесами формування політичної духовності / Д. В. Кіслов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22: Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Спецвипуск : Політика і духовність в умовах глобальних викликів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції, 2-3 квітня 2014 р. - С. 321-327