Publication:
Імідж-маркетинг як механізм державного управління процесами формування політичної духовності

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Кіслов, Д. В.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті розглядаються принципи та методи формування іміджу країни у просторах політичних і соціокультурних комунікацій.
В статье рассматриваются принципы и методы формирования имиджа страны в пространствах политических и социокультурных коммуникаций.
In the article discusses the principles and methods of forming the country's image in the space of cultural communications international community.

Description

Keywords

держава, духовність, духовні комунікації, государство, духовность имидж, информация, state, image, information

Citation

Кіслов Д. В. Імідж-маркетинг як механізм державного управління процесами формування політичної духовності / Д. В. Кіслов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22: Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Спецвипуск : Політика і духовність в умовах глобальних викликів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції, 2-3 квітня 2014 р. - С. 321-327

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By