Публікація: Психологічна готовність вчителя до особистісно-орієнтованого навчання
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Бочелюк, Віталій Йосипович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Диссертация посвящена проблеме психологической готовности учителей к личностно-ориентированному обучению, которая рассматривается через систему их смысловых установок. Уточнено содержание, выявлены критерии, модифицирована методика диагностики и определены уровни психологической готовности учителя к личностно-ориентированному обучению (позитивно-согласованный, позитивно-несогласованный, негативно-согласованный, негативно-несогласованный). Разработана система коррекционных мероприятий по повышению уровня психологической готовности учителя личностно-ориентированному обучению, эффективность которой подтверждена практически.
Дисертацію присвячено проблемі психологічній готовності вчителів до особистісно-орієнтованого навчання, яка розглядається через систему їх смислових установок. Уточнено зміст, виявлено критерії, модифіковано методику діагностування та визначено рівні психологічної готовності вчителів до особистісно-орієнтованого навчання (позитивно-узгоджений, позитивно-неузгодженні, негативно-узгоджений, негативно-неузгоджений). Розроблена система корекційної роботи з підвищення рівня психологічної готовності вчителів до особистісно-орієнтованого навчання, ефективність якої підтверджено практично.
The thesis is dedicated to the problem of the psychological readiness of the teacher towards the personally oriented instruction. The problem is considered through the sy stem of their meaning determinations. The contents of this instruction is made more precise, the criteria were determined, the diagnostical methods are modified and the levels of the diagnostical readiness of the teacher towards the personally oriented instruction ( positive-agreed, positive-unagreed, negative-agreed, negative-unagreed) were determined. The system of correction's measures for increasing of the level of the psychological readiness of the teacher towards personally oriented instruction was worked out The advantage of this system is confirmed practically.
Дисертацію присвячено проблемі психологічній готовності вчителів до особистісно-орієнтованого навчання, яка розглядається через систему їх смислових установок. Уточнено зміст, виявлено критерії, модифіковано методику діагностування та визначено рівні психологічної готовності вчителів до особистісно-орієнтованого навчання (позитивно-узгоджений, позитивно-неузгодженні, негативно-узгоджений, негативно-неузгоджений). Розроблена система корекційної роботи з підвищення рівня психологічної готовності вчителів до особистісно-орієнтованого навчання, ефективність якої підтверджено практично.
The thesis is dedicated to the problem of the psychological readiness of the teacher towards the personally oriented instruction. The problem is considered through the sy stem of their meaning determinations. The contents of this instruction is made more precise, the criteria were determined, the diagnostical methods are modified and the levels of the diagnostical readiness of the teacher towards the personally oriented instruction ( positive-agreed, positive-unagreed, negative-agreed, negative-unagreed) were determined. The system of correction's measures for increasing of the level of the psychological readiness of the teacher towards personally oriented instruction was worked out The advantage of this system is confirmed practically.
Опис
Ключові слова
Я-концепция, личность, психологическая готовность, установочное поле, личностно-ориентированное обучение, Я-концепція, особистість, психологічна готовність, установка, установочне поле, особистісно-орієнтоване навчання, The key words are "I-conception, a person, the psychological readiness, self-determination, a sphere of determination, the personally oriented instruction
Бібліографічний опис
Бочелюк, Віталій Йосипович. Психологічна готовність вчителя до особистісно-орієнтованого навчання : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Бочелюк Віталій Йосипович ; [наук. керівник Долинська Любов Василівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 17 с.
