Публікація:
Спецкурс “Моніторинг якості освіти в контексті взаємодії зі стейкхолдерами” як умова підготовки компетентних фахівців професійної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Денисова, А. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова; ТОВ "Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Сьогодення ставить перед національною системою професійної освіти серйозні виклики, які спрямовані на її інтеграцію з ринком праці, створення оптимальних умов та дієвих механізмів забезпечення державно-громадського управління та партнерства, прозорості й публічності прийняття та виконання управлінських рішень. Урахування означеного кола чинників в організації діяльності освітніх установ усіх рівнів є актуальним розвитку України та її європейського вибору.
Today, the national system of vocational education poses serious challenges aimed at its integration with the labour market, the creation of optimal conditions and effective mechanisms for public administration and partnership, transparency and publicity of management decision-making and implementation. Taking into account this range of factors in the organization of educational institutions of all levels is an important issue to ensure sustainable development of Ukraine and its European choice.

Опис

Ключові слова

якість освіти, моніторинг, підвищення кваліфікації, спецкурc, стейкхолдер, quality of education, monitoring, advanced training, special course, stakeholder

Бібліографічний опис

Денисова А. В. Спецкурс “Моніторинг якості освіти в контексті взаємодії зі стейкхолдерами” як умова підготовки компетентних фахівців професійної освіти / А. В. Денисова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ "Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація", 2020. – Вип. 22 (4). – С. 30-43.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By