Публікація: Про змістові взаємозв’язки фундаментальних математичних дисциплін як засіб реалізації принципу цілісності, всебічності знань у підготовці вчителів математики
Вантажиться...
Дата
Автори
Нічишина, В. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена потребами суспільства у підготовці фахівців, які б відповідали потребам здійснення інтегративних тенденцій у всіх сферах людської діяльності, могли б здійснювати комплексні дослідження, розглядати складні об’єкти діяльності як цілісні явища.
The relevance of material presented in the article, due to society's needs in training of the experts to meet the needs implementation of integrative tendencies in all spheres of human activity, could carry out comprehensive research, to consider the complex objects of activity as holistic phenomenon.
The relevance of material presented in the article, due to society's needs in training of the experts to meet the needs implementation of integrative tendencies in all spheres of human activity, could carry out comprehensive research, to consider the complex objects of activity as holistic phenomenon.
Опис
Ключові слова
процес підготовки вчителів математики, фундаментальні математичні дисципліни, змістові взаємозв’язки математичних дисциплін, змістові концентри цілісного, всебічного засвоєння математики, process of training teachers of mathematics, fundamental mathematical disciplines, relationships of mathematical disciplines, basic concepts of holistic, comprehensive learning mathematics
Бібліографічний опис
Нічишина, В. В. Про змістові взаємозв’язки фундаментальних математичних дисциплін як засіб реалізації принципу цілісності, всебічності знань у підготовці вчителів математики / В. В. Нічишина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 129-135.
