Публікація: Методика організації та проведення вступного уроку на тему : Вступ. Україна у 1900-1921 рр.
Вантажиться...
Дата
Автори
Коляда, Ігор Анатолійович
Милько, Володимир
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Надається розробка вступного уроку з історії України (10 клас). Формуються уявлення про загальні особливості, характерізуються особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянської України у складі Російської імперії на початку XX ст.
Предоставляется разработка вступительного урока по истории Украины (10 класс). Формируются представления об общих особенностях, характеризуются особенности социально-экономического развития Приднепровской Украине в составе Российской империи в начале XX в.
The development of an introductory lesson on the history of Ukraine (grade 10) is provided. Formation of the general features, features of the socio-economic development of the Dnieper Ukraine in the composition of the Russian Empire at the beginning of the XX century.
Предоставляется разработка вступительного урока по истории Украины (10 класс). Формируются представления об общих особенностях, характеризуются особенности социально-экономического развития Приднепровской Украине в составе Российской империи в начале XX в.
The development of an introductory lesson on the history of Ukraine (grade 10) is provided. Formation of the general features, features of the socio-economic development of the Dnieper Ukraine in the composition of the Russian Empire at the beginning of the XX century.
Опис
Ключові слова
індустріальне суспільство, модернізація, національно-демократична революція, визвольний рух, индустриальное общество, модернизация, национально-демократическая революция, освободительное движение, industrial society, modernization, national democratic revolution, liberation movement
Бібліографічний опис
Коляда, І. Методика організації та проведення вступного уроку на тему : Вступ. Україна у 1900-1921 рр. : (історія України, 10 кл.) / І. Коляда, В. Милько // Історія в школі : наук.-метод. журн. для вчителів. - 2010. - N 7/8. - С. 36-43
