Публікація:
Особливості організації змішаного навчання в початковій школі в контексті природничої освітньої галузі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Толочик, О. В.
Васютіна, Тетяна Миколаївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Мітра

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Статтю присвячено проблемі організації освітнього процесу в умовах змішаного навчання в початковій школі. Упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес викликає появу нових видів і форм його організації, зокрема змішаного навчання. За потребами сучасної освіти інформаційні технології стали невід’ємною частиною нашого життя, у початковій школі зокрема.
The introduction of modern information and communication technologies in the educational process causes new types and forms of its organization, including blended learning. With the needs of modern education, information technologies have become an integral part of our lives, especially in primary school. The article is devoted to the problem of organizing the educational process in the conditions of blended learning in primary school.

Опис

Ключові слова

змішане навчання, початкова школа, blended learning, primary school

Бібліографічний опис

Толочик О. В. Особливості організації змішаного навчання в початковій школі в контексті природничої освітньої галузі / О. В. Толочко, Т. М. Васютіна // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V міжнарод. наук.-практ. конф., м. Харків, 31 березня - 2 квітня 2021 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. - Харків : Мітра, 2021. - Т. 1. - С. 141-143.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By