Публікація:
Роль уяви у засвоєнні географічного матеріалу дітьми з порушенням інтелектуального розвитку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кузнецова, М. С.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття присвячена проблемі активізації та розвитку процесу уяви у корекційно-навчальній роботі на уроках географії. Зміст статті ґрунтується на теоретичному аналізі науково-практичної літератури з питань викладення географічного матеріалу у допоміжній школі.
Статья посвящена проблеме активизации и развития процесса воображения в коррекционно-обучающей работе на уроках географии. Содержание статьи основано на теоретическом анализе научно-практической литературы по вопросам изложения географического материала во вспомогательной школе.
The Article focuses on the problem of activation and development of the process of imagination on lessons geography. The contents of the article is founded on theoretical analysis of the scientifically-practical literature on problem of the teaching of the geographical material in auxiliary school.

Опис

Ключові слова

діти з порушеним інтелектом, уроки географії, уява, дети с нарушением интеллекта, уроки географии, воображение, mentally handicapped children, lessons geography, the process of imagination

Бібліографічний опис

Кузнецова, М. С. Роль уяви у засвоєнні географічного матеріалу дітьми з порушенням інтелектуального розвитку / М. С. Кузнецова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 392-394.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By