Публікація:
Реабілітологія в системі теоретичного пізнання педагогічної дійсності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Шевцов, А. Г.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті з позицій постнекласичної системно-синергетичної парадигми з’ясовані теоретичні основи реабілітології як міждисциплінарної метанауки, що функціонує на стикові корекційної педагогіки, психології, медицини, соціальної роботи, техніки, філософії, права тощо.
В статье с позиций системно-синергетической парадигмы освещены теоретические основы реабилитологии как междисциплинарной метанауки, которая функционирует на стыке коррекционной педагогики, психологии, медицины, социальной работы, техники, философии, права и т. д.
The article researches a theoretical foundation for Rehabilitology as a cross-disciplinary science functioning at the juncture of corrective pedagogy, psychology, medicine, social work, engineering, philosophy, law, etc. within the framework of a post-non-classical synergetic paradigm.

Опис

Ключові слова

реабілітологія, особа з обмеженнями життєдіяльності, теоретико-методологічні основи, реабілітаційна системологія, синергетична парадигма, реабилитология, человек с ограничениями жизнедеятельности, теоретико-методологические основы, реабилитационная системология, синергетическая парадигма, rehabilitology, person with disabilities, theoretical and methodological basis, rehabilitation systemology, synergetic paradigm

Бібліографічний опис

Шевцов, А. Г. Реабілітологія в системі теоретичного пізнання педагогічної дійсності / А. Г. Шевцов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 279-283.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced