Публікація:
Індивідуальний підхід як основа корекційної роботи з розумово відсталими дітьми на уроках читання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кравець, Ніна Павлівна
Кравец, Нина
Kravets, Nina

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Проблема індивідуального навчання розумово відсталих дітей в залежності від глибини враження нервової системи постала перед корекційними педа­гогами ще з часу створення спеціальних шкіл, але її досі не можна вважати остаточно ирішеною. Інди­відуальний підхід — одна з актуальних проблем, на розв’язання якої звертають увагу корекційні педаго­ги.

Опис

Ключові слова

індивідуальний підхід, розумова відсталість, виховання, урок читання

Бібліографічний опис

Кравець Н.П. Індивідуальний підхід як основа корекційної роботи з розумово відсталими дітьми на уроках читання / Кравець Н.П. // Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка» 2006/3 с. 55-59

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By