Публікація: Критерії і показники сформованості інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань
Вантажиться...
Дата
Автори
Пахомова, Н. Г.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті представлена необхідність інтеграції медико-психологічних та педагогічних знань в процесі фахової
підготовки як основа формування кваліфікованих спеціалістів, визначені критерії та показники інтегративних знань.
В статье представлена необходимость интеграции медико-психологических и педагогических знаний в процессе профессиональной подготовки как основа формирования квалифицированных специалистов, определены критерии и показатели интегративных знаний.
The article presents the necessity for the integration of medical, psychological and pedagogical knowledge in the process of professional training as a basis of qualified experts, the criteria and indicators of integrated knowledge.
В статье представлена необходимость интеграции медико-психологических и педагогических знаний в процессе профессиональной подготовки как основа формирования квалифицированных специалистов, определены критерии и показатели интегративных знаний.
The article presents the necessity for the integration of medical, psychological and pedagogical knowledge in the process of professional training as a basis of qualified experts, the criteria and indicators of integrated knowledge.
Опис
Ключові слова
інтеграція, критерії, показники, професійна підготовка, интеграция, критерии, показатели, профессиональная подготовка, integration, criteria, indicators, professional training
Бібліографічний опис
Пахомова, Н. Г. Критерії і показники сформованості інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань / Н. Г. Пахомова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 180-184.
