Публікація:
Критерії і показники сформованості інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Пахомова, Н. Г.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті представлена необхідність інтеграції медико-психологічних та педагогічних знань в процесі фахової підготовки як основа формування кваліфікованих спеціалістів, визначені критерії та показники інтегративних знань.
В статье представлена необходимость интеграции медико-психологических и педагогических знаний в процессе профессиональной подготовки как основа формирования квалифицированных специалистов, определены критерии и показатели интегративных знаний.
The article presents the necessity for the integration of medical, psychological and pedagogical knowledge in the process of professional training as a basis of qualified experts, the criteria and indicators of integrated knowledge.

Опис

Ключові слова

інтеграція, критерії, показники, професійна підготовка, интеграция, критерии, показатели, профессиональная подготовка, integration, criteria, indicators, professional training

Бібліографічний опис

Пахомова, Н. Г. Критерії і показники сформованості інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань / Н. Г. Пахомова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 180-184.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By