Публікація: Auditory system aiding devices and school environment
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Czyż, A.
Ciechowska, M.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
«Видавництво «Гілея»
Анотація
The paper deals with the problem of hearing loss in the context of condition of society and statistics determining the need for a discussion regarding the school functioning hard of heaaring people. The conditions of the acoustic environment were analyzed, including the impact of: noise, reverberation, volume and absorbency of school rooms, on the communication proces. Means of modern hearing devices have been analyzed in context of the speach perception supporting.
У статті розглядається проблема втрати слуху в контексті умов суспільства і статистики, що визначає необхідність обговорення питання про функціонування слабочуючих людей в школі. Проаналізовано умови акустичного середовища, в тому числі вплив : шуму, реверберація, об'єм і ступінь поглинання звуку стінами шкільних кімнат, на процес спілкування. Проаналізовано засоби сучасних слухових апаратів у контексті підтримки сприйняття слова.
У статті розглядається проблема втрати слуху в контексті умов суспільства і статистики, що визначає необхідність обговорення питання про функціонування слабочуючих людей в школі. Проаналізовано умови акустичного середовища, в тому числі вплив : шуму, реверберація, об'єм і ступінь поглинання звуку стінами шкільних кімнат, на процес спілкування. Проаналізовано засоби сучасних слухових апаратів у контексті підтримки сприйняття слова.
Опис
Ключові слова
audiology, cochlear implant, hearing aids, school environment, auditory system, hearing loss, hearing impairment, аудіологія, кохлеарний імплантат, слухові апарати, шкільне середовище, слуховий апарат, втрата слуху, порушення слуху
Бібліографічний опис
Czyż, A. Auditory system aiding devices and school environment = Допоміжні пристрої слухової системи та шкільне середовище / А. Czyż, М. Ciechowska // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 9 (11-12) : педагогічні науки. – С. 57-68.
