Публікація:
Основні тенденції фортепіанної підготовки педагога-музиканта у вищих мистецьких закладах освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

Автори

Щолокова, Ольга Пилипівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Pegasus Publishing : Lisbon, Portugal

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Автор висвітлює сучасні погляди на проблему фортепіанної підготовки педагогів-музикантів у вищих мистецьких закладах освіти, розкриває сутність їх музично-виконавської діяльності. Зазначається, що така діяльність здійснюється у двох напрямках: формуванні виконавського досвіду і розвитку умінь здійснювати музично-педагогічний аналіз фортепіанних творів. Урахування цих особливостей дозволяє організувати цілісність та ефективність навчального процесу в його триєдиному завданні: забезпечити знаннями, навчити способами їх отримання і застосування, виховати творчу особистість, здатну до активної продуктивної діяльності у просторі сучасної художньої культури.
Автор освещает современные взгляды на проблему фортепианной подготовки педагогов-музыкантов в высших художественных учебных заведениях, раскрывает сущность их музыкально-исполнительской деятельности. Отмечается, что такая деятельность осуществляется в двух направлениях: формировании исполнительского опыта и развития умений осуществлять музыкально-педагогический анализ фортепианных произведений. Учет этих особенностей позволяет организовать целостность и эффективность учебного процесса в его триединой задаче: обеспечить знаниями, научить способам их получения и применения, воспитать творческую личность, способную к активной продуктивной деятельности в пространстве современной художественной культуры.
The author highlights contemporary views on the problem of piano training of music teachers in higher educational institutions in arts, reveals the essence of their musical and performing activities. It is noted that such activity is carried out in two directions: the formation of performing experience and the development of the ability to perform a musical and pedagogical analysis of piano pieces. The account of these features allows to organize the integrity and efficiency of the educational process in its triune task: to provide knowledge, to teach methods of their obtaining and application, to develop a creative person capable of active productive activity in the space of contemporary art culture.

Опис

Ключові слова

педагог-музикант, фортепіанна підготовка, мистецькі заклади освіти, виконавська діяльність, педагог-музыкант, фортепианная подготовка, художественные образовательные учреждения, исполнительская деятельность, teacher-musician, piano training, education institutions in art, performing activities

Бібліографічний опис

Щолокова, О. П. Основні тенденції фортепіанної підготовки педагога-музиканта у вищих мистецьких закладах освіти / О. П. Щолокова // Topical issues of education : collective monograph. - Lisbon, Portugal : Pegasus Publishing, 2018. - P. 205-219.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By