Публікація: Розробка І. Г. Єременком науково-методичних засад диференційованого навчання учнів спеціальної школи
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Супрун, Микола Олексійович
Арич, А.-С. Ю.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М.П. Драгоманова
Анотація
В даній статті розглядається вплив наукової школи Івана Гавриловича Єременка на підхід до навчання та виховання учнів в умовах спеціальних закладів освіти.
This article examines the influence of scientific school of the Ivan Gavrilovich Eremenko on approach to training and education of students in terms of special education institutions.
This article examines the influence of scientific school of the Ivan Gavrilovich Eremenko on approach to training and education of students in terms of special education institutions.
Опис
Список використаних джерел
1. Єременко І. Г. Диференційоване навчання в допоміжній школі / І. Г. Єременко, Л. С. Вавіна, Г. М. Мерсіянова.– К.: Радянська школа, 1979. – 142 с.
2. Еременко И. Г. Олигофренопедагогика / И. Г. Єременко. – К.: Вища школа, 1985. – 328 с.
3. Супрун М. О. Теоретико-практичний внесок наукової школи професора І. Г. Єременка у розвиток корекц1йної педагогіки / М. О. Супрун // Нові технології навчання:Наук.-метод. зб. – К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2001. – Вип. 30. – С. 229-234.
Ключові слова
диференційоване навчання, "зона найближчого розвитку", олігофренопедагогіка, differentiated learning, "zone of the nearest development", oligophrenopedagogic
Бібліографічний опис
Супрун, М. О. Розробка І. Г. Єременком науково-методичних засад диференційованого навчання учнів спеціальної школи / М. О. Супрун, А.-С. Ю. Арич // Теоретико-методична спадщина Івана Гавриловича Єременка і сучасність (до 100-річчя від дня народження) : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. студентської конф., 24 жовтня 2016 року / За ред. В. М. Синьова, І. П. Колесника. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 2. – С. 175-178.
