Публікація: Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі
Вантажиться...
Дата
2013
Автори
Татьянчикова, І. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Стаття присвячена особливостям соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі. Представлені характеристики їх самосвідомості і самооцінки, які
були обрані за предмет вивчення в якості основних показників, що розглядаються як можливі чинники забезпечення індивідуалізації дітей в межах спеціального навчального закладу.
Статья посвящена особенностям социализации детей с нарушениями интеллектуального развития на этапе индивидуализации в специальном учебном заведении. Представлены характеристики их самосознания и самооценки, взятых за предмет изучения в качестве основных показателей, которые рассматриваются как возможные факторы обеспечения индивидуализации детей в условиях специального учебного заведения.
The article is dedicated to features of socialization children with intellectual disabilities at the stage of individualization in special educational institution. Presents the characteristics of their consciousness and self-concept, taken for the subject matter as the main indicators, which are considered as possible factors ensure individualization of children in special educational institution.
Статья посвящена особенностям социализации детей с нарушениями интеллектуального развития на этапе индивидуализации в специальном учебном заведении. Представлены характеристики их самосознания и самооценки, взятых за предмет изучения в качестве основных показателей, которые рассматриваются как возможные факторы обеспечения индивидуализации детей в условиях специального учебного заведения.
The article is dedicated to features of socialization children with intellectual disabilities at the stage of individualization in special educational institution. Presents the characteristics of their consciousness and self-concept, taken for the subject matter as the main indicators, which are considered as possible factors ensure individualization of children in special educational institution.
Опис
Ключові слова
соціалізація, стадія індивідуалізації, самосвідомість, самооцінка, рівень домагань, социализация, стадия индивидуализации, самосознание, самооценка, уровень притязаний, socialization, stage of individualization, consciousness, self-concept, level of claims
Бібліографічний опис
Татьянчикова, І. В. Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі / І. В. Татьянчикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 406-410.
