Публікація: Теоретичні та методологічні аспекти педагогічного контролю знань студентів на основі тестової технології
Вантажиться...
Дата
Автори
Шевчук, Лариса Дмитрівна
Яшанов, Сергій Микитович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглянуто питання теорії і методології педагогічного контролю знань студентів на основі тестової технології. Обґрунтовано рекомендації щодо організації процесу тестового контролю знань. Підкреслено, що тестові технології заслуговують на особливу увагу, адже це ефективний спосіб перевірки рівня якості знань студентів. Подано пропозиції щодо вирішення проблеми якості контролю знань. Зроблено висновок про існуючі зміни в оцінюванні знань студентів.
В статье рассмотрен вопрос теории и методологии педагогического контроля знаний студентов на основе тестовой технологии. Обоснованы рекомендации относительно организации процесса тестового контроля знаний. Подчеркнуто, что тестовые технологии заслуживают особого внимания, ведь это эффективный способ проверки уровня качества знаний студентов. Поданы предложения относительно решения проблемы качества контроля знаний. Сделан вывод о существующих изменениях в оценивании знаний студентов.
The article deals with the issues of the theory and methodology of pedagogical control of students’ knowledge on the basis of test technology. The recommendations for organizing the process of test control of knowledge are substantiated. It is emphasized that test technology deserves special attention, as it is an effective way to check the level of student knowledge. Proposals for solving the problem of quality control of knowledge are presented. A conclusion is drawn about existing changes in the assessment of students’ knowledge.
В статье рассмотрен вопрос теории и методологии педагогического контроля знаний студентов на основе тестовой технологии. Обоснованы рекомендации относительно организации процесса тестового контроля знаний. Подчеркнуто, что тестовые технологии заслуживают особого внимания, ведь это эффективный способ проверки уровня качества знаний студентов. Поданы предложения относительно решения проблемы качества контроля знаний. Сделан вывод о существующих изменениях в оценивании знаний студентов.
The article deals with the issues of the theory and methodology of pedagogical control of students’ knowledge on the basis of test technology. The recommendations for organizing the process of test control of knowledge are substantiated. It is emphasized that test technology deserves special attention, as it is an effective way to check the level of student knowledge. Proposals for solving the problem of quality control of knowledge are presented. A conclusion is drawn about existing changes in the assessment of students’ knowledge.
Опис
Ключові слова
педагогічний контроль, тестові технології, функції контролю, педагогічний тест, критерії оцінювання тестів, педагогический контроль, тестовые технологии, функции контроля, педагогический тест, критерии оценки тестов, pedagogical control, test technologies, control functions, pedagogical test, test evaluation criteria
Бібліографічний опис
Шевчук, Л. Д. Теоретичні та методологічні аспекти педагогічного контролю знань студентів на основі тестової технології / Л. Д. Шевчук, С. М. Яшанов // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХV (145). – С. 208-216. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.23.
