Публікація:
Аналіз функцій маркетингу на туристичних підприємствах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Страшинська, Л. В.
Самонова, Т. Б.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статті розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо сутності функцій маркетингу, проаналізовано класифікацію функцій маркетингу на туристичних підприємствах та окреслено напрями їх ефективного використання.
В статье рассмотрены теоретико-методологические подходы сущности функций маркетинга, проанализирована классификация функций маркетинга на туристических предприятиях и намечены направления их эффективного использования.
The article describes the theoretical and methodological approaches essence of marketing functions, analyzed the classification functions of marketing in tourism enterprises and destinations planned to use them effectively.

Опис

Ключові слова

функції маркетингу, туристичне підприємство, види туристичних продуктів, просування туристичного продукту, комплекс маркетингових комунікацій, мотивація споживачів, контроль результатів, функции маркетинга, туристическое предприятие, виды туристических продуктов, продвижение туристического продукта, комплекс маркетинговых коммуникаций, мотивация потребителей, контроль результатов, marketing functions, tourism enterprises, types of tourism products, the promotion of the tourism product, the complex marketing communications, consumer motivation, control of the results

Бібліографічний опис

Страшинська, Л. В. Аналіз функцій маркетингу на туристичних підприємствах / Л. В. Страшинська, Т. Б. Самонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : збірник наукових праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 46-56.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By