Publication: Поняття менеджер і управління освіти в диференціації сутнісного змісту
Loading...
Date
Authors
Марусинець, М. М.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Abstract
У статті поняття “менеджер” і “управління” розкрито з позицій диференціації змістового
поля їх трактування в психолого-педагогічних дослідженнях українських та зарубіжних учених.
Визначено їх сутнісні ознаки та особливості, схарактеризовано основні напрями та підходи.
Вказано на роль тренінгу у розвитку й формуванні управлінських якостей.
In this article the term “manager” and “management” series of positions of differentiation semantic field of interpretation in psychological and educational research Ukrainian and foreign scientists. Determined their essential features and characteristics, Author determined the main directions and approaches. Specified the role of training in the development and formation of managerial skills.
In this article the term “manager” and “management” series of positions of differentiation semantic field of interpretation in psychological and educational research Ukrainian and foreign scientists. Determined their essential features and characteristics, Author determined the main directions and approaches. Specified the role of training in the development and formation of managerial skills.
Description
Keywords
менеджер, управління, освіта, технології управління, manager, control, education, technology management
Citation
Марусинець, М. М. Поняття менеджер і управління освіти в диференціації сутнісного змісту / М. М. Марусинець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 137-143.