Публікація: Організація практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи у контексті формування культурологічної компетентності
Вантажиться...
Дата
Автори
Гречаник, Н. І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Автор досліджує види і тривалість педагогічних практик у Великій Британії, характеризує основні завдання педагогічної практики в США в контексті державного завдання підготувати “ефективного полікультурного вчителя”. На основі аналізу освітньо-професійних програм закладів вищої освіти України автор характеризує такі види педагогічної практики майбутніх учителів початкової школи: позакласна та позашкільна освітньо-виховна практика, педагогічна практика в дитячих таборах, навчально-виховна практика в 1 класах, навчально-педагогічна практика.
The author examines the types and duration of pedagogical practices in the UK, characterizes the main objectives of pedagogical practice in the United States in the context of the national objective to train an “effective multicultural teacher”. Based on the analysis of educational and professional programs of higher education institutions of Ukraine, the author characterizes such types of pedagogical practice of future primary school teachers as: the extra-curricular and out-of-school educational practice, the pedagogical practice in children's recreation camps, the educational and nurturing practice in the first grade, the teaching and educational practice.
The author examines the types and duration of pedagogical practices in the UK, characterizes the main objectives of pedagogical practice in the United States in the context of the national objective to train an “effective multicultural teacher”. Based on the analysis of educational and professional programs of higher education institutions of Ukraine, the author characterizes such types of pedagogical practice of future primary school teachers as: the extra-curricular and out-of-school educational practice, the pedagogical practice in children's recreation camps, the educational and nurturing practice in the first grade, the teaching and educational practice.
Опис
Ключові слова
культурологічна компетентність, майбутні вчителі початкової школи, заклад вищої освіти, педагогічна практика, учнівський колектив, cultural competence, future primary school teachers, higher education institutions, pedagogical practice, learners’ community
Бібліографічний опис
Гречаник, Н. І. Організація практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи у контексті формування культурологічної компетентності / Н. І. Гречаник // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” , 2020. – Вип. 20 (2). – С. 7-19.
