Публікація:
Особливості комплексу маркетингу суб'єктів туристичного підприємництва в сільській місцевості

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Страшинська, Лариса Володимирівна
Євтюкова, Ірина Олегівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статті проведене дослідження існуючих підходів з формування комплексу маркетингу суб’єктів підприємництва в сільській місцевості, запропонована авторська позиція в оцінці конкурентоспроможності елементів комплексу маркетингу. Викладені результати проведених досліджень конкурентоспроможності одного з елементів комплексу маркетингу (цін) у різних областях України
In this paper a study of existing campaigns in the formation of the marketing mix of businesses in rural areas, proposed the author’s position in the assessment of the competitiveness of the elements of the marketing mix. The results of the research competitiveness of one of the elements of the marketing mix (price) in various regions of Ukraine

Опис

Ключові слова

сільський туризм, суб’єкт підприємництва, комплекс маркетингу, агротуристичний продукт, агрооселя, радар конкурентоспроможності, rural tourism, business entity, the marketing mix, agro-tourist product agrozhile, radar competitive prices

Бібліографічний опис

Страшинська, Л. В. Особливості комплексу маркетингу суб'єктів туристичного підприємництва в сільській місцевості / Л. В. Страшинська, І. О. Євтюкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 27. - С. 91-97.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced