Публікація:
The musical style imaginations as a reflection of sociocultural aspects of music thinking development in personality

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

Автори

Riabova, Olga

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Academic Publishing House of the Agricultural University Plovdiv, Bulgaria

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Special features of music and style notions as a reflection of social and cultural aspect of personal music thinking development are presented; their intonation essence in musical and historical context is described.
Розглянуто особливості музично-стильових уявлень як відображення соціокультурного аспекту розвитку музичного мислення особистості і виявлено їх інтонаційну сутність в музично-історичному контексті.

Опис

1. Арановский М.Г. Музыка. Мышление. Жизнь. Статьи, интервью, воспоминания / М.Г.Арановский ; ред.-сост. Н.А.Рыжкова − М. : Государственный институт искусствознания, 2012. − 440 с., ил. 2. Арановский М.Г. Мышление, язык, семантика // Проблемы музыкального мышления / М.Г.Арановский. − М., 1974, - 90 с. 3. Асафьев Б.В. Музыкальная форма как процесс / Б.В.Асафьев. − Л., 1971. − 376 с. 4. Гринчук Ірина. Проблеми музичного мислення: теорія і методика розвитку. Діалектика музичного логосу та ейдосу: навч.-метод. посіб. / І.Гринчук, О.Бурська. − Тернопіль : Підручники і посібники, 2008. − 224 с. 5. Маркова Е Н. Интонационность музыкального искусства: Науч. обоснование и пробл. педагогики / Е.Н.Маркова. − К. : Муз. Україна, 1990. − 183 с. 6. Мʼясоїд П.А. Загальна психологія : навч. посіб. / П.А.Мʼясоїд. – К. : Вища школа, 1998. − 479 с.: іл. 7. Назайкинский Е.В. О психологии музыкального восприятия / Е.В. Назайкинский. – М. : Музыка, 1982. – 383 с. 8. Петько Л.В. Виховний і професійний аспекти музично-педагогічної спрямованості навчання іноземної мови студентів ВНЗ у системі музично-педагогічної освіти / Л.В.Петько // Музика та освіта : науково-метод.журнал / засн. МОН України, НАПН України, Київська дитяча академія мистецтв ; гол.ред. Л.М.Масол. – Київ : Педагогічна думка, 2013. – № 3. – C. 14–18. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7872 9. Петько Л.В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету для студентів спеціальності «Музичне мистецтво» (на прикладі вірша Мері Ховітт «Павук і Муха») // Л.В.Петько // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки: зб. наук. пр. – Вип. 1. – Бердянськ : ФО-П Ткачук О.В., 2016. – 184–190. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10075 10. Теплов Б.М. Психология музыкальных способностей / Б.М.Теплов. − Москва-Ленинград, 1947. − 334 с. 11. Цагарелли Ю.А. Психология музыкально-исполнительской деятельности : уч. пособие / Ю.А.Цагарелли. − СПб. : Композитор • Санкт-Петербург, 2008. – 368 с., нот. 12. Denysiuk Inna. The main point and content of future Music teacher’ artistic improvisation skills / Inna Denysiuk // Intellectual Archive. – 2016. – Volume 5. – No. 2 (March/April). – Toronto : Shiny Word Corp., 2016. – PP. 135–143. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10133 13. Pet’ko L.V. Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the conditions of university for students of art specialties / L.V.Pet’ko // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 395−398. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9779

Ключові слова

musical thinking, musical and style notions, social and cultural aspect, intonation, intonation, музичне мислення, музично-стильові уявлення, соціокультурний аспект, звуковий образ

Бібліографічний опис

Riabova O. V. The musical style imaginations as a reflection of sociocultural aspects of music thinking development in personality / O. V.Riabova // Prospects for development of education and science: Collection of scientific articles. − Academic Publishing House of the Agricultural University Plovdiv, Bulgaria, 2016. − P. 356-359.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By