Публікація: Професійно спрямовані завдання як засіб формування пізнавального інтересу у процесі вивчення фізики в аграрно-технічному навчальному закладі
Вантажиться...
Дата
Автори
Збаравська, Л. Ю.
Задорожна, Ж. А.
Слободян, С. Б.
Торчук, М. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Проаналізовані особливості використання професійно спрямованих завдань в курсі фізики
для студентів аграрно-технічних навчальних закладів.
Проведен анализ особенностей использования профессионально направленных задач в курсе физики для студентов агротехнических учебных заведений.
The features of the use the professionally directedtasks are analysed in a course physics for the students of agrarian-technical educational establishments.
Проведен анализ особенностей использования профессионально направленных задач в курсе физики для студентов агротехнических учебных заведений.
The features of the use the professionally directedtasks are analysed in a course physics for the students of agrarian-technical educational establishments.
Опис
Ключові слова
міжпредметні зв’язки, фізика, професійна спрямованість, междисциплинарные связи, физика, профессиональная ориентация, intersubject copulas, physics
Бібліографічний опис
Професійно спрямовані завдання як засіб формування пізнавального інтересу у процесі вивчення фізики в аграрно-технічному навчальному закладі / Л. Ю. Збаравська [и др.] // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 68-72.
