Публікація:
Роль свідомості як когнітивно-комунікативного процесу в формуванні комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Омельченко, І. М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті автор визначає роль свідомості як когнітивно-комунікативного процесу, який доцільно формувати у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку.
В статье автор определяет роль сознания как когнитивно-коммуникативного процесса, который необходимо формировать у детей дошкольного возраста с задержкой психического развития.
In article the author defines a consciousness role as kognitivno-communicative process which is necessary for forming at children of preschool age with a delay of mental development.

Опис

Ключові слова

свідомість, комунікативний компонент свідомості, когнітивний компонент свідомості, комунікативна діяльність, дошкільники із затримкою психічного розвитку, сознание, коммуникативный компонент сознания, когнитивный компонент сознания, коммуникативная деятельность, дошкольники с задержкой психического развития, consciousness, a communicative component of consciousness, cognitive and consciousness component, communicative activity, preschool children with a delay of mental development

Бібліографічний опис

Омельченко, І. М. Роль свідомості як когнітивно-комунікативного процесу в формуванні комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку / І. М. Омельченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 188-191.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By