Публікація:
Використання пленерної практики у процесі професійного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Паньок, Т. В.
Висікайло, Т. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядається пленерна практика не тільки, як умова набуття образотворчої майстерності, а і як потужний засіб професійного становлення майбутнього педагога образотворчого мистецтва. Робота на пленері і зростання професійності є взаємопов’язаними процесами у формуванні високо кваліфікованого фахівця художньо-освітньої галузі.
Professional training of future teachers of fine arts attaches great importance to plein-air practice, which is considered not only as a condition to the graphic skill development, but also as a powerful means of professional formation of future teachers of fine arts. The plein-air work and the growth of professionalism are interlinked processes in the formation of a highly qualified specialist in the art and education field.

Опис

Ключові слова

професійне становлення, пленерна практика, система творчих завдань, учитель образотворчого мистецтва, педагогіка, professional development, plein-air practice, system of creative tasks, teacher of fine arts, pedagogy

Бібліографічний опис

Паньок, Т. В. Використання пленерної практики у процесі професійного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Т. В. Паньок, Т. В. Висікайло // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 42-46.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By