Публікація:
Загальнотеоретичні аспекти інформаційно-цифрової компетентності вчителів початкових класів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сергієнко, Володимир Петрович
Сидоренко, Юлія Вікторівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

УДУ імені Михайла Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розкривають поняття інформаційно-цифрової та цифрової компетентності та її важливість в сучасному світі як важливої складової професійної компетентності сучасного педагога.Визначено, що інформаційно-цифрова компетентність містить інформаційну та медіаграмотність, алгоритмічне мислення, навички роботи з базами даних, навички роботи в мережі інтернет та етику роботи з інформацією.
The concepts of information and digital competence and its importance in the modern world as an important component of the professional competence of a modern teacher are revealed. It is determined that information and digital competence includes information and media literacy, algorithmic thinking, skills in working with databases, skills in working on the Internet and ethics of working with information.

Опис

Ключові слова

компетентність, інформаційна компетентність, цифрова компетентність, інформаційно-цифрова компетентність, competence, information competence, digital competence, information and digital competence

Бібліографічний опис

Сергієнко, В. П. Загальнотеоретичні аспекти інформаційно-цифрової компетентності вчителів початкових класів / В. П. Сергієнко, Ю. В. Сидоренко // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичній конференції з нагоди відзначення 190 річниці Українського державного університету імені Михайла Драгоманова 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. − Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. − С. 429-434.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By