Публікація:
Психолого-педагогічний супровід однокласників дитини з психофізичними порушеннями в інклюзивному освітньому середовищі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Афузова, Ганна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті акцентуйовано увагу на потребі психолого-педагогічного супроводу всіх суб’єктів інклюзивного процесу, в тому числі – однокласників «включеної» дитини. Зазначено основні напрямки психолого-педагогічної роботи з подолання упередженого ставлення до учнів з порушеннями психофізичного розвитку з боку нормотипових однолітків.

Опис

Ключові слова

психолого-педагогічний супровід, інклюзивна освіта, дитина з психофізичними порушеннями, «включена» дитина, нормотипові однолітки, упереджене ставлення

Бібліографічний опис

Афузова, Г. Психолого-педагогічний супровід однокласників дитини з психофізичними порушеннями в інклюзивному освітньому середовищі / Г. Афузова // Практична психологія в інклюзивному середовищі : Матеріали І Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 21 лютого 2019 року) / За заг. ред.: В. А. Вінс, Т. М. Кузьменко, І. М. Зозуля. – Переяслав-Хмельницький : Видавець Я. М. Домбровська, 2019. – С. 126-130.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By