Публікація:
Особливості формування естетичного ставлення дітей старшого дошкільного віку до декоративно-ужиткового мистецтва

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Григоренко, Вікторія Євгеніївна
Матвієнко, Олена Валеріївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Toronto : Shiny Word Corp., Canada

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті на основі аналізу досліджень у галузі дошкільної педагогіки розкрито та обґрунтовано особливості сприймання і розуміння декоративно-ужиткового мистецтва (ДУМ) дітьми старшого дошкільного віку. З’ясовано, що у них переважає розвиток наочно-образного мислення, а це зумовлює те, що ДУМ доступне для їхнього сприйняття оскільки також наочно-образно відображають життя; у процесі сприймання ДУМ діти зосереджуються на змісті, залишаючи поза увагою виразно-зображувальні засоби; емоційність дітей дає їм можливість перейматися почуттями під час сприймання ДУМ; діти часто звертають увагу на деталі, за якими не бачать головного, оскільки у них недостатньо розвинена здатність до цілісного сприймання художніх образів картини. З’ясовано, що у практиці використання ДУМв роботі з дошкільниками педагог повинен зважати на вікові особливості його сприймання і складність художніх образів цього мистецтва як об’єкта сприймання.

Опис

Ключові слова

діти старшого дошкільного віку, заняття, образотворче мистецтво, декоративно-ужиткове мистецтво, естетичне сприймання, естетичне ставлення

Бібліографічний опис

Григоренко В. Є. Особливості формування естетичного ставлення дітей старшого дошкільного віку до декоративно-ужиткового мистецтва / В. Є. Григоренко, О. В. Матвієнко // Intellectual Archive. – 2014. – Volume 6. – No. 2 (march/april). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 83-91

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By