Публікація: Індукція та дедукція як методи формування іншомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Плотніков, Є.О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті подано порівняльний аналіз двох методів формування іншомовної рецептивної
граматичної компетенції студентів мовних факультетів педагогічного напрямку. Наведено
переваги та недоліки даних методів, запропоновано найбільш раціональні шляхи їх використання.
The article deals with the two methods used in the process of receptive grammatical competence development in the English teacher trainees. The advantages and disadvantages of both methods are described and some possible ways of their utilization are suggested.
The article deals with the two methods used in the process of receptive grammatical competence development in the English teacher trainees. The advantages and disadvantages of both methods are described and some possible ways of their utilization are suggested.
Опис
Ключові слова
рецептивна граматична компетенція, індуктивний метод, дедуктивний метод, receptive grammatical competence, inductive method, deductive method
Бібліографічний опис
Плотніков Є.О. Індукція та дедукція як методи формування іншомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів / Є.О. Плотніков / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 29: збірник наукових праць / за ред. В. І. Гончарова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – 162-166
