Публікація: Символізм-становлення та розвиток у монастирській освіти кінця XVII-XVIII ст.
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Скорик, Богдана Сергіївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Розглянуто систему знаків, символів їх утворення та розвиток, що мали місце в монастирській освіті кінця XVII-XVIII століття. Та мають пролонгований у часі чинник становлення і застосування в сучасному освітньому просторі (навчальних закладів: училищ, коледжів, університетів, академій) посідаючи одне з провідних місць в суспільстві
The article presents the system of signs, symbols, theirs formation and development that took place in monastic education at the end of XVII - XVIII centuries and have prolonged in the course of time the factor of the formation and the usage in modern educational space such educational institutions as schools, colleges, universities, academies that hold one of the leading position in the society
The article presents the system of signs, symbols, theirs formation and development that took place in monastic education at the end of XVII - XVIII centuries and have prolonged in the course of time the factor of the formation and the usage in modern educational space such educational institutions as schools, colleges, universities, academies that hold one of the leading position in the society
Опис
Ключові слова
монастирська освіта, знаки, символи, мантія, шапочка-конфедератка, monastic education, signs, symbols, robe, cap-confederate
Бібліографічний опис
Скорик, Б. Символізм-становлення та розвиток у монастирській освіти кінця XVII-XVIII ст. / Б. Скорик // Україна в етнокультурному вимірі століть : збірник наукових праць : посібник для викладачів, вчителів, студентів й учнів вузів і шкіл / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 5 : Міфи і символіка в етнокультурі українців. - С. 77-82
