Публікація:
Освітньо-розвивальний потенціал Lego-технологій у розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Волощенко, Н. О.
Коваль, Ю. О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

«Видавництво «Гілея»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дошкільний вік – період інтенсивного психічного та розумового розвитку дитини. В цьому віці закладаються основи для її подальшого розвитку. Використання інноваційних технологій у навчанні і розвиткові дошкільників дозволяє досягти кращих результатів у порівнянні з класичними методиками.
Preschool age is a period of the intensive psychological and mental development of a child. The basis for its further development is formed in this age. The use of the innovation technology in the education and development of a preschool child allows to achieve greater results in comparison with the classic methodologies.

Опис

Ключові слова

пізнавальна активність, конструювання, Lego-технологія, логічне мислення, cognitive activity, designing, Lego-technology, logical thinking

Бібліографічний опис

Волощенко, Н. О. Освітньо-розвивальний потенціал Lego-технологій у розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку = Educational and developing potential of Lego-technology in the development of cognitive activity of preschool age’s children / Н. О. Волощенко, Ю. О. Коваль // Освітній дискурс : Педагогічні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Pedagogical sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Вид-во «Гілея»», 2019. – Вип. 11 (3). – С. 88-98.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By