Публікація: Освітньо-розвивальний потенціал Lego-технологій у розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку
Вантажиться...
Дата
Автори
Волощенко, Н. О.
Коваль, Ю. О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
«Видавництво «Гілея»
Анотація
Дошкільний вік – період інтенсивного психічного та розумового розвитку дитини. В цьому віці закладаються основи для її подальшого розвитку. Використання інноваційних технологій у навчанні і розвиткові дошкільників дозволяє досягти кращих результатів у порівнянні з класичними методиками.
Preschool age is a period of the intensive psychological and mental development of a child. The basis for its further development is formed in this age. The use of the innovation technology in the education and development of a preschool child allows to achieve greater results in comparison with the classic methodologies.
Preschool age is a period of the intensive psychological and mental development of a child. The basis for its further development is formed in this age. The use of the innovation technology in the education and development of a preschool child allows to achieve greater results in comparison with the classic methodologies.
Опис
Ключові слова
пізнавальна активність, конструювання, Lego-технологія, логічне мислення, cognitive activity, designing, Lego-technology, logical thinking
Бібліографічний опис
Волощенко, Н. О. Освітньо-розвивальний потенціал Lego-технологій у розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку = Educational and developing potential of Lego-technology in the development of cognitive activity of preschool age’s children / Н. О. Волощенко, Ю. О. Коваль // Освітній дискурс : Педагогічні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Pedagogical sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Вид-во «Гілея»», 2019. – Вип. 11 (3). – С. 88-98.
