Публікація:
Роль міжнародної стандартної класифікації освіти у вирішенні проблеми диференціації освіти дітей з особливими потребами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Супрун, Микола Олексійович
Ярмола, Наталія Анатоліївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглядаються питання корекційного навчання в теорії та практиці спеціальної педагогіки. Аналізується сучасний стан розвитку освіти дітей з особливими потребами в контексті міжнародної класифікації освіти.
Questions of correctional education in the theory and practice of special education are considered. The current status of education for children with special needs is analyzed in the context of the international classification of education.

Опис

Література: 1. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www. mon. gov. ua/ images/files/.../4455. pdf/ 2. Освіта осіб з інвалідністю в Україні : тематична національна доповідь / ред. кол. : О. А. Удод, В. І. Бондар та ін. — Чернівці : Букрек, 2010. — 436 с.

Ключові слова

діти з особливими потребами, освіта, виховання, навчання, спеціальна школа, корекція, children with special needs, education, upbringing, training, special school, correction

Бібліографічний опис

Супрун, М. О. Роль міжнародної стандартної класифікації освіти у вирішенні проблеми диференціації освіти дітей з особливими потребами / М. О. Супрун, Н. А. Ярмола // Освіта осіб з особливими потребами : шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 173-180.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By