Публікація:
Навчання монологічного та діалогічного мовлення студентів педагогічних професійно-лінгвістичних спеціальностей

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Турчинова, Ганна Володимирівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Київ : "Ленвіт"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Запропоновано систему вправ для навчання професійного монологічного та діалогічного іншомовного мовлення студентів педагогічних професійно-лінгвістичних спеціальностей, що надає можливість оволодіти вміннями, необхідними для викладання біології англійською мовою.
Предложена система упражнений для обучения профессиональной монологической иноязычной речи студентов педагогических профессионально-лингвистических специальностей, что дает возможность овладеть умениями, необходимыми для преподавания биологии на английском языке.
Presented the system of exercises for training students of pedagogical professionally-linguistic specialties to professionally oriented monologue and dialogue speaking which gives future teachers an opportunity to get the skills for teaching Biology in English.

Опис

Ключові слова

педагогічні професійно-лінгвістичні спеціальності, навчання професійно орієнтованого монологічного та діалогічного мовлення, викладання біології англійською мовою, студенти, університет, педагогические профессионально-лингвистические специальности, содержание и структура профессионально ориентированного курса, обучение профессионально ориентированной монологической и диалогической речи, преподавание биологии на английском языке, студенты, университет, pedagogical professionally-linguistic specialities, teaching professionally-oriented monologue and dialogue, teaching Biology in English, students, university

Бібліографічний опис

Турчинова, Г. В. Навчання монологічного та діалогічного мовлення студентів педагогічних професійно-лінгвістичних спеціальностей / Г. В. Турчинова // Іноземні мови : науково-методичний журнал. – 2005. − № 2. – С. 43−47.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By