Публікація: Методичне забезпечення оцінки ефективності комплексу просування послуг
Вантажиться...
Дата
Автори
Страшинська, Л. В.
Самонова, Т. Б.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо сутності маркетингових
комунікацій та методичні підходи оцінки ефективності комплексу просування послуг.
The article with the theoretical and methodological approaches of the essence of marketing communications and methodological approaches for assessing the efficiency of a set of services promotion.
The article with the theoretical and methodological approaches of the essence of marketing communications and methodological approaches for assessing the efficiency of a set of services promotion.
Опис
Ключові слова
просування, маркетингові комунікації, комплекс маркетингу,, цілі та стратегії просування, рекламний бюджет, витрати на рекламу, комунікативна ефективність, promotion, marketing communications, marketing mix, objectives and strategies of promotion, advertising budget, the cost of advertising, communication efficiency
Бібліографічний опис
Страшинська, Л. В. Методичне забезпечення оцінки ефективності комплексу просування послуг / Л. В. Страшинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 56-69.
