Публікація:
Методичне забезпечення оцінки ефективності комплексу просування послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Страшинська, Л. В.
Самонова, Т. Б.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо сутності маркетингових комунікацій та методичні підходи оцінки ефективності комплексу просування послуг.
The article with the theoretical and methodological approaches of the essence of marketing communications and methodological approaches for assessing the efficiency of a set of services promotion.

Опис

Ключові слова

просування, маркетингові комунікації, комплекс маркетингу,, цілі та стратегії просування, рекламний бюджет, витрати на рекламу, комунікативна ефективність, promotion, marketing communications, marketing mix, objectives and strategies of promotion, advertising budget, the cost of advertising, communication efficiency

Бібліографічний опис

Страшинська, Л. В. Методичне забезпечення оцінки ефективності комплексу просування послуг / Л. В. Страшинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 56-69.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By