Публікація:
Історіогенеза педагогічного осмислення соціокультурного явища розвитку людини як підґрунтя наукового оформлення проблеми людиномірності освіти крізь життя

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сегеда, Н.А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво МДПУ ім. Б.Хмельницького

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Монографія висвітлює філософсько-методологічні аспекти людиномірності в культурі, науці та освіті. Авторський колектив пропонує концептуалізацію філософсько-методологічних засад людиномірності культури, науки й освіти, висвітлює духовно-практичні смисли людиномірності в культурній реальності, аналізує психолого-педагогічні імперативи та максими людиномірності освіти.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Історіогенеза педагогічного осмислення соціокультурного явища розвитку людини як підґрунтя наукового оформлення проблеми людиномірності освіти крізь життя / Н.А.Сегеда // Людиномірність у культурі, науці та освіті: філософсько-методологічні аспекти: монографія / Авт. кол.; за заг. ред.. В.В.Молодиченка. – Мелітополь : Видавництво МДПУ ім. Б.Хмельницького, 2013. – C.204-221.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By