Публікація: Історіогенеза педагогічного осмислення соціокультурного явища розвитку людини як підґрунтя наукового оформлення проблеми людиномірності освіти крізь життя
Вантажиться...
Дата
Автори
Сегеда, Н.А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво МДПУ ім. Б.Хмельницького
Анотація
Монографія висвітлює філософсько-методологічні аспекти людиномірності в культурі, науці та освіті. Авторський колектив пропонує концептуалізацію філософсько-методологічних засад людиномірності культури, науки й освіти, висвітлює духовно-практичні смисли людиномірності в культурній реальності, аналізує психолого-педагогічні імперативи та максими людиномірності освіти.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Історіогенеза педагогічного осмислення соціокультурного явища розвитку людини як підґрунтя наукового оформлення проблеми людиномірності освіти крізь життя / Н.А.Сегеда // Людиномірність у культурі, науці та освіті: філософсько-методологічні аспекти: монографія / Авт. кол.; за заг. ред.. В.В.Молодиченка. – Мелітополь : Видавництво МДПУ ім. Б.Хмельницького, 2013. – C.204-221.
