Публікація: Психолого-педагогічні передумови патріотичного виховання учнівської молоді в контексті взаємодії школи і громадських організацій
Вантажиться...
Дата
Автори
Бояринцев, О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Аналізуються психолого-педагогічні передумови патріотичного виховання молоді у взаємодії школи та громадських організацій; автор наголошує на потребі врахування мотивів та інтересів, ціннісних орієнтацій життєдіяльності особистості.
Анализируются психолого-педагогические предпосылки патриотического воспитания молодежи в взаимодействии школы и общественных организаций. Автор отмечает потребность учета мотивов и интересов, ценностных ориентаций жизнедеятельности личности.
Psikhological and pedagogical pre-conditions of patriotic education of young people are analysed in co-operation of school and public organizations. Are analyzed in the article author marks the necessity of account of reasons and interests, valued orientations of personality’s vital functions.
Анализируются психолого-педагогические предпосылки патриотического воспитания молодежи в взаимодействии школы и общественных организаций. Автор отмечает потребность учета мотивов и интересов, ценностных ориентаций жизнедеятельности личности.
Psikhological and pedagogical pre-conditions of patriotic education of young people are analysed in co-operation of school and public organizations. Are analyzed in the article author marks the necessity of account of reasons and interests, valued orientations of personality’s vital functions.
Опис
Ключові слова
людина, культура, патріотизм, психологія, человек, культура, патриотизм, психология, person, culture, patriotism, psychology
Бібліографічний опис
Бояринцев О. Психолого-педагогічні передумови патріотичного виховання учнівської молоді в контексті взаємодії школи і громадських організацій / О. Бояринцев // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 26-33.
