Публікація:
Готовність асистента учителя до роботи в умовах інклюзії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Шубала, Ганна
Кравець, Ніна Павлівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Університет Григорія Сковороди в Переяславі

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглянуто готовність асистента учителя до роботи в умовах інклюзії. Проаналізовано компоненти готовності: мотиваційний, когнітивний, рефлексивний.
The readiness of the teaching assistant to work in the conditions of inclusion is considered. The components of readiness are analyzed: motivational, cognitive, reflexive.

Опис

.

Ключові слова

асистент учителя, компоненти готовності, діти з особливими освітніми потребами, інклюзія, teaching assistant, readiness components, children with special educational meds, inclusion

Бібліографічний опис

Шубала Г. Готовність асистента учителя до роботи в умовах інклюзії / Г. Шубала, Н. Кравець // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (31 березня 2021 року) : збірник наукових праць. - Переяслав : Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2021. - Вип. 69. - С. 262-265.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By