Публікація: Готовність асистента учителя до роботи в умовах інклюзії
Вантажиться...
Дата
Автори
Шубала, Ганна
Кравець, Ніна Павлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Анотація
Розглянуто готовність асистента учителя до роботи в умовах інклюзії. Проаналізовано компоненти готовності: мотиваційний, когнітивний, рефлексивний.
The readiness of the teaching assistant to work in the conditions of inclusion is considered. The components of readiness are analyzed: motivational, cognitive, reflexive.
The readiness of the teaching assistant to work in the conditions of inclusion is considered. The components of readiness are analyzed: motivational, cognitive, reflexive.
Опис
.
Ключові слова
асистент учителя, компоненти готовності, діти з особливими освітніми потребами, інклюзія, teaching assistant, readiness components, children with special educational meds, inclusion
Бібліографічний опис
Шубала Г. Готовність асистента учителя до роботи в умовах інклюзії / Г. Шубала, Н. Кравець // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (31 березня 2021 року) : збірник наукових праць. - Переяслав : Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2021. - Вип. 69. - С. 262-265.
