Публікація:
Освітнє середовище сучасності як предмет світоглядної демаркації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бондаренко, Н. П.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Поширена в наш час система змістовних координат формалізує суто кількісні параметра функціонування освітнього середовища, натомість якісні аспекти (на кшталт смислу, покликання, мети, місії, візій, цінностей і врешті-решт значень) освітньої процесуальності виявляються неохопленими. Пріоритетного значення набуває критеріальне увиразнення поняття “освітнє середовище” крізь призму фундаментального покликання освіти, її місії, візії, функціональних пріоритетів тощо.
The system of content coordinates that is common nowadays formalises purely quantitative parameters of the functioning of the educational environment, while the qualitative aspects (such as meaning, vocation, purpose, mission, visions, values and finally meanings) of the educational processuality are not covered. The criteria-based disclosure of the notion of “educational environment” through the prism of the fundamental vocation of education, its mission, vision, functional priorities, etc. becomes a priority.

Опис

Ключові слова

освітнє середовище, світоглядна демаркація, критеріальні ознаки, проблемні виклики, мета освіти, особистісний розвиток, educational environment, attitudinal demarcation, criterion features, problematic challenges, educational goals, personal development

Бібліографічний опис

Бондаренко, Н. П. Освітнє середовище сучасності як предмет світоглядної демаркації / Н. П. Бондаренко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2023. – Вип. 47 (12). – С. 87-101.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By