Публікація: Методи діагностики у навчанні української літератури
Вантажиться...
Дата
Автори
Уліщенко, В.В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті йдеться про методи діагностики: анкетування, портфоліо, тестування. Автор зосереджує увагу на особливостях побудови анкети для учнів 5-8 класів, формування портфоліо, складання тестових завдань.
The article discusses the diagnostic methods: surveys, portfolio, testing. The author focuses on the features of questionnaire structure for students of the 5th-8th grades , the accumulation of creative, search, and research works for portfolio, test development features.
The article discusses the diagnostic methods: surveys, portfolio, testing. The author focuses on the features of questionnaire structure for students of the 5th-8th grades , the accumulation of creative, search, and research works for portfolio, test development features.
Опис
Ключові слова
діагностика, тестове завдання, анкета, портфоліо, валідність, diagnostics, a test, questionnaire, portfolio, validity
Бібліографічний опис
Уліщенко В.В. Методи діагностики у навчанні української літератури / В.В. Уліщенко // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХIV (94). – С. 219-227
